Palangos meras džiugiai pranešė – į kurortą ateina tarptautinis viešbučių tinklas „Hilton“. Viešbutis „Gabija“ po atnaujinimo taps „DoubleTree by Hilton Palanga Gabija Hotel & Spa“ dalimi, o duris svečiams atvers jau 2026 m. vasarą.
Tai jau trečiasis pasaulinio masto prekės ženklas Palangoje – šiemet „Vanagupė“ prisijungė prie „Accor“ tinklo ir tapo „Mercure Palanga Vanagupe Resort“, o dar anksčiau pradėtos „Marriott“ tinklo viešbučio statybos. Palanga sparčiai auga ir vis labiau įsitvirtina tarptautinėje turizmo rinkoje. „Tai didelė garbė ir mūsų kurorto įvertinimas. Džiaugiuosi, kad Palanga žingsnis po žingsnio tampa pripažinta ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų“, – dalijosi meras.
Tačiau vietos gyventojai džiaugsmą derina su skeptiška viltimi. „Kas iš to blizgesio, jei žmonės vos sudurs galą su galu?“ – piktinasi viena palangiškė. „Nereikia mums viešbučio, kur kambarinės uždirbs vos kelis šimtus, o vadovai skraidys privačiais lėktuvais“, – antrina kitas vietinis.
„Jei viešbučio darbuotojams bus mokamas tik minimalus atlyginimas, tegul statosi kur kitur. Mes nenorime, kad mūsų vaikai dirbtų už grašius, kol turistai mėgausis prabanga“, – kalba gyventojai. Jie nori matyti ne tik naujus pastatus, bet ir tikrą, žmogišką pokytį: sąžiningus atlyginimus, socialines garantijas, investicijas į vietinę bendruomenę.
Palangiškiai tikisi, kad „Hilton“ atsiveš ne tik vardą, bet ir vakarietiškus darbo standartus – orias algas, pagarbą darbuotojams ir galimybę augti. Nes be laimingų, motyvuotų žmonių net prabangiausias viešbutis taps tik tuščia dėžute.
Palanga keičiasi, ir šie pokyčiai gali tapti šuoliu į ateitį. Tačiau tik tuo atveju, jei tarptautiniai standartai neapsiribos tik blizgančiais fasadais, o palies ir žmones, kurie kiekvieną dieną kurs šią pasaulinę svetingumo patirtį.