Ketvirtadienį prasidėjusios komercinių bankų problemos nesibaigia. Didžiausi šalies bankai praneša, kad klientai patyrė, patiria ar dar artimiausiu metu patirs keblumų dėl jų. Apie vienokius ar kitokius trikdžius praneša „Swedbank“, SEB, „Luminor“ bankai.
Dar ketvirtadienį vakare apie problemas pranešė „Swedbank“ Lietuvoje.
„Šiuo metu galimi laikini sutrikimai jungiantis prie interneto banko. Problemą žinome ir ją sprendžiame. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų.
Nepavykus prisijungti, siūlome naudoti išmaniąją programėlę arba bandyti jungtis per kitą interneto tiekėją (prisijungimas iš kito IP adreso) pvz. vietoje namų ar darbo interneto naudoti mobilaus ryšio duomenis ir atvirkščiai“, – oficialioje „Facebook“ paskyroje pranešė „Swedbank“.
Tiesa, penktadienį banko atstovai tikino, kad trikdžiai baigiami išspręsti.
Tuo metu penktadienį nuo ryto ne visomis paslaugomis gali naudotis „Luminor“ banko klientai.
„Mielas kliente! Šiuo metu gali kilti nesklandumų naudojantis mūsų interneto banku. Dirbame, kad išspręstume šią situaciją ir apgailestaujame dėl nepatogumų“, – savo interneto svetainėje praneša „Luminor“.
Tuo metu SEB bankas įspėja savo klientus apie galimus trikdžius naktį iš penktadienio į šeštadienį.
Bankas paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ informuoja, kad dėl atliekamų IT profilaktikos darbų šiąnakt nuo 4 iki 8 val. ryto laikinai neveiks: SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė; Nebus atliekami mokėjimai kai kuriose e. parduotuvėse, kai atsiskaitant už prekes ar paslaugas savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke.
„Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis galėsite kaip įprastai. Atsiprašome už galimus nepatogumus“, – rašo bankas.