Pirmoji PE-STEAM ugdymo vasaros dienos stovykla

Praėjo pirmoji PE-STEAM ugdymo vasaros dienos stovykla 1-8 klasių mokiniams, kurią kartu su kitomis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos Palangos ugdymo įstaigomis organizuoja Palangos senoji gimnazija.

Stovykla organizuojama įgyvendinant Palangos miesto savivaldybės švietimo pažangos plane numatytą „Tūkstantmečio mokyklų“ programą. 

PE-STEAM ugdymo stovyklos tikslas – skatinti mokinių susidomėjimą STEAM dalykais, didinti jų įsitraukimą į STEAM veiklas ir projektus, siekti geresnių mokymosi rezultatų.

Pirmąją savaitę stovykloje dalyvavo Vlado Jurgučio progimnazijos trečiokai. Vyko įvairios veiklos: Elektros energijos gamyba 3 skirtingais būdais, eksperimentai su įvairiais tirpalais, siekiant atrasti spalvų pasikeitimo būdus, integruota fizinio lavinimo ir fizikos pamoka pajūryje, muzikos, teatro pamokos ir kt.

Veiklas vykdė Palangos senosios gimnazijos fizikos mokytojas Marius Gustaitis, fizinio ugdymo mokytojai Dalia Rakauskienė, Egidijus Kukta, Donatas Rauktys, muzikos mokytojas Augustinas Užkuratas, technologijų mokytojos Meilė Bukytė ir Jolanta Gricienė bei teatro mokytoja Renata Aleksandra Sungailienė.

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos“ finansuojamas Europos sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra kartu su „Tūkstantmečio mokyklomis“. 

STEAM – iš anglų kalbos kilęs akronimas, reiškiantis penkias disciplinas Science – Gamtos mokslai, Technology – Technologijos, Engineering – Inžinerija, Arts – Menai ir Kūryba, Math – Matematika. Tai integruotas ugdymo modelis, vienu metu apjungiantis visas penkias disciplinas, mokiniams nagrinėja gamtoje ir aplinkoje aptinkamus teorinius reiškinius, skaičiuojant, matuojant, stebint, analizuojant, keliant hipotezes, pritaikant inžinerinius ir technologinius sprendimus bei stebint, kaip visos penkios disciplinos sąveikauja tarpusavyje. Didžiausias dėmesys skiriamas praktinėms ir patyriminėms užduotims, kurių metu mokiniai iškart gali pritaikyti teorines žinias, geriau suprasti ir įsisavinti teoriją.

Gimnazijos inf.