2024 metų vasario 7 d. lopšelyje-darželyje „Nykštukas‘‘ vyko Palangos ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojų metodinė diena - „Ugdymo proceso organizavimas netradicinėse erdvėse‘‘. Tikslas buvo dalintis darbo patirtimi kaip organizuoti ugdomąją veiklą panaudojant netradicines erdves ir priemones, plėtojant mokytojų bendravimą ir bendradarbiavimą.
Svečius darželio „Nykštukas“ ugdytiniai pasitiko netradicinėse aplinkose: koridoriuose, laiptinėse, seklyčioje, lauke. Šia tema savo darbo patirtimi dalinosi pedagogės iš lopšelių- darželių „Nykštukas‘‘, „Žilvinas‘‘, „Gintarėlis‘‘.
Renginio pagrindinis motyvas- laimingi vaikai, laimingi tėvai, savo darbo rezultatu patenkinti pedagogai.
Vaikai laimingi, kai žaidžia tyrinėja, eksperimentuoja, juda, juokiasi, kai vaikams rodomas dėmesys. Ugdymas netradicinėje aplinkoje - kūrybiškumo aktyvinimo būdas. Norint patenkinti vaiko poreikius, prigimtį būti smalsiam, ieškome ne tik netradicinių ugdymo būdų ir priemonių, bet ir netradicinės ugdymo aplinkos. Palanga turi pajūrį, pušyną, parką, kur galima aktyviai leisti laiką, stebėti ir pažinti šalia esančią gamtą, pasidžiaugti gamtos teikiamais malonumais, įgyti žinių.
Kad susitikimas būtų ne tik naudingas ir dalykiškas, bet ir nuotaikingas mus visus džiugino vaikų deklamuojami eilėraščiai, dainuojamos dainelės, sekamos pasakėlės.
Laikas, praleistas kartu, buvo naudingas ne tik pedagogų pasidalintomis savo žiniomis ir patirtimis, bet ir galimybė pabūti kartu jaukioje aplinkoje, pabendrauti, pasišnekučiuoti prie kavos puodelio, pasivaišinti „Nykštuko“ virėjų iškeptais pyragaičiais.