Internetinės parduotuvės kūrimo procesas neįsivaizduojamas be produkto puslapio sukūrimo, nes jis pirkėjui pateikia išsamią informaciją apie Jūsų prekę.
Nustatyta, kad per pirmąjį 2022 m. pusmetį 75 % vartotojų bent vieną kartą per mėnesį apsipirko internetinėse parduotuvėse. Dėl to svarbu užtikrinti produkto puslapio efektyvumą, jeigu norite pritraukti naujus klientus ir išsaugoti esamus.
Taip pat, Google atliktoje apklausoje nustatyta, kad 85 % apklaustų pirkėjų, produktų puslapiuose pateiktos nuotraukos ir informacija buvo svarbūs veiksniai, renkantis internetinę parduotuvę.
Todėl pateikiame 11 efektyvių patarimų produkto puslapiui, kurie Jums padės optimizuoti savo produktų puslapius, kad pardavimai taptų sėkmingesni.
Internetinės parduotuvės kūrimo patarimai, kurie padės palengvinti kliento apsipirkimo kelią.
Dėl produktų įvairovės ir skirtingų vartotojų norų bei lūkesčių, nėra vieno universalaus būdo idealiam produkto informacijos puslapiui sukurti. Svarbu pažinti savo auditoriją ir atrasti, kurie būdai yra veiksmingiausi, tačiau siūlome apžvelgti žemiau pateiktus sprendimus, kurie Jums padės ne tik daugiau parduoti, bet ir pagerinti kliento apsipirkimo kelią.
1. Patikrinkite puslapio įkėlimo greitį
Nepriklausomai nuo aukštos Jūsų produkto puslapio kokybės, esant ilgai įkėlimo trukmei, pirkėjai užvers puslapį dar nespėję jo pamatyti.
Toliau pateikiami keli patarimai, kaip tai pagerinti.
- Optimizuokite atvaizdus ir vaizdo įrašus. Įsitikinkite, kad atvaizdai ir vaizdo įrašai yra optimizuoti atitinkamai skiriamajai gebai, dydžiui ir formatui – priešingu atveju gali sumažėti puslapio įkėlimo greitis.
- Pasinaudokite Google PageSpeed. Pirmiausia svarbu išsiaiškinti, kas sulėtina Jūsų puslapio įkėlimo greitį. Google PageSpeed yra nemokamas įrankis, kuris gali pateikti rekomendacijas, kaip efektyviai sutelkti savo optimizavimo strategijas.
- Atkreipkite dėmesį į spartinančiąją atmintinę (angl. cache memory). Mūsų naršyklėse išsaugoma labai daug duomenų, kad sugrįžtantiems klientams būtų paspartintas internetinės parduotuvės puslapių įkėlimas. Pridėkite įskiepių ar spartinančiosios atmintinės įrankį, kuris šalins nereikalingus duomenis, kad internetinė parduotuvė nebūtų perkrauta.
- Venkite nukreipimo. Jeigu įmanoma, patariame vengti internetinės parduotuvės puslapių nukreipimo. Tai padės išvengti lėto įkėlimo, dėl kurio padidėja Jūsų internetinę parduotuvę palikusių klientų skaičius.
2. Pritraukite pirkėjus atsiliepimais
Tam, kad pirkėjai pasitikėtų Jūsų prekės ženklu, reikalingos trečiųjų šalių apžvalgos ar atsiliepimai apie Jus.
- Pridėkite atsiliepimus apie produktus. Labai svarbu, kad juos lengvai galėtų atrasti tiek esami, tiek potencialūs pirkėjai. Naudinga, jeigu atsiliepimai yra šalia CTA mygtuko.
- Kurkite socialinių tinklų turinį. Influenceriai atsiliepimus apie produktus dažnai pateikia įvairiuose socialiniuose tinkluose. Susikurkite saitažodį su grotažyme arba kvieskite ištikimus klientus pažymėti (pataginti) Jus savo nuotraukose, kurias toliau galite panaudoti savo produkto puslapio atsiliepimų skiltyje.
- Gaukite ekspertų nuomonę. Ekspertų požiūris yra vienas geriausių būtų įtikinti pirkėjus dėl produktų kokybės, tačiau reikia pasirinkti kvalifikuotus ekspertus. Svarbu, kad jie pateiktų teisingą ir objektyvų požiūrį.
3. Iškelkite nuolaidas ir akcijas
Didelė dalis pirkėjų ieško palankiausių pasiūlymų, todėl juos svarbu iškelti. Žemiau pateikiame būdus, kurie gali paskatinti klientus atkreipti dėmesį į šiuos pasiūlymus.
- Pridėkite banerį. Tai ypač veiksmingas būdas iškelti akcijas ar nuolaidas, kurios taikomos ne vienam konkrečiam produktui, o produktų grupei, pvz.: nemokamas pristatymas, sezoninis išpardavimas ir pan. Išdėstykite šiuos pasiūlymus internetinės parduotuvės viršuje, kad pirkėjai juos iš karto pamatytų.
- Nurodykite originalią kainą kartu su nuolaidos kaina. Nuolaidų kainas efektyviausia nurodyti šalia originalių kainų, nes tai iš karto leidžia pastebėti, kad produktą palankiausia pirkti dabar, o ne vėliau.
- Naudokite spalvas. Paryškintu šriftu išskirkite ne tik nuolaidų, bet ir originalias kainas, kad pirkėjas pastebėtų kainų skirtumą.
- Įtraukite laiko skaičiavimą. Jeigu akcija galioja ribotą laiką, galite pridėti laikmačio langelį šalia CTA (angl. call to action) mygtuko. Jis pirkėjams sukurs įspūdį, kad nevalia praleisti šio pasiūlymo.
4. Pateikite kokybišką produkto aprašymą
Produkto aprašymas turi būti išsamus, bet kartu ir tikslus. Jame reikia paaiškinti, kaip produktas padės pagerinti pirkėjo gyvenimą. Idealiu atveju aprašymas turi padėti atsakyti į dažniausiai užduodamus pirkėjų klausimus.
Gerą produkto aprašymą sudaro:
- Papunkčiui išskaidytas tekstas, kad būtų patogu skaityti;
- SEO optimizavimui panaudoti raktiniai žodžiai;
- Kreipimasis į tikslinę auditoriją.
Taip pat svarbu suprasti savo tikslinę auditoriją, kad žinotumėte į ką reikia atkreipti dėmesį, siekiant pritraukti pirkėjus. Pavyzdžiui, vieną auditoriją gali sudominti tvarumas, tuo tarpu kitą – produkto naudojimo paprastumas.
5. Pateikite produktų rekomendacijas
Toliau pateikiamos dvi efektyviausios produktų rekomendacijų strategijos:
- Panašūs produktai. Pasiūlykite šiek tiek geresnę turimo produkto versiją.
- Susiję produktai. Siūlydami susijusius produktus, vykdote kryžminį pardavimą. Tai galite įgyvendinti pasinaudodami dirbtinio intelekto (angl. artificial intelligence arba AI) įrankiais arba pažymėdami produktus, kurie teikia papildomus sprendimus.
Apibendrinimas
Produktų puslapiai yra itin reikšminga internetinės parduotuvės kūrimo proceso dalis, nes jie suteikia galimybę paskatinti klientus apsipirkti būtent pas Jus.
Šie puslapiai turi būti vizualiai patrauklūs, juose būtina pateikti visą reikalingą informaciją ir atsakyti į klausimus, apie kuriuos klientai dar nespėjo pagalvoti. Taip pat reikia atkreipti dėmesį į technines problemas, pavyzdžiui, puslapio įkėlimo greitį.
Atsižvelgdami į mūsų patarimus, jau dabar pagerinkite savo internetinės parduotuvės produktų puslapius!