Palangos viešoji biblioteka įgyvendina tęstinį bibliotekininkų kvalifikacijos kėlimo ir kompetencijų ugdymo projektą „Kūrybinis žvilgsnis į rytojų 3“.
Lapkričio 10 d. iš skirtingų Klaipėdos regiono bibliotekų atvykę darbuotojai dalyvavo klientų aptarnavimo kokybės gerinimo mokymuose, kuriuose aptartos svarbios temos: bibliotekos vartotojų aptarnavimo kokybė ir jos gerinimas, ryšių su lankytojais palaikymas, teikiamų paslaugų kokybės kontrolė.
Lapkričio 17 d. buvo gilintasi į ne ką mažiau šiandieninėje bibliotekininkų veikloje aktualią temą – darbą su jaunimu. Jaunam žmogui vis labiau tolstant nuo knygų, bibliotekininkai nemažai dėmesio skyrė būtent šios vartotojų grupės poreikiams nagrinėti. Dėmesys skirtas ir inovatyvių technologijų taikymo galimybėms, diskutuota apie patrauklų bibliotekinių ir kultūrinių paslaugų pateikimą jaunimui, edukacinių veiklų organizavimą, kūrybinius sprendimus, dalintasi gerosiomis patirtimis.
Lapkričio 24 d. nagrinėta tema „Gerosios bibliotekų patirtys: nuo bendruomenės įkvėpimo iki skaitymo skatinimo veiklų bei vaikų skaitymui palankios aplinkos kūrimo“. Mokymų metu diskutuota apie skaitymo skatinimą, tikslus, aptartos tokių iniciatyvų įgyvendinimo galimybės. Bibliotekose nuolat vykdomos veiklos, įtraukiančios įvairaus amžiaus skaitytojų grupes: skaitymo iššūkis „Vasara su knyga“, iniciatyva „Tėčiai skaito vaikams“, literatūriniai protų mūšiai, istorijų pasakojimo dirbtuvės ir kt..
Palangos viešosios bibliotekos organizuotas mokymų ciklas baigėsi gruodžio 1 d. lektoriaus, režisieriaus Karolio Pronckaus paskaita ,,Senieji Lietuvos papročiai. Žaidimai“. Šių mokymų metu buvo nagrinėjami labiausiai archajiški, tačiau dėl sekuliarizacijos ir globalizacijos reiškinių radikalių permainų patyrę lietuviški papročiai ir žaidimai. Atkreiptas dėmesys į tuos papročius, kurie pastaruoju metu visiškai baigia išnykti ir yra įtraukti į Nacionalinio nematerialaus kultūros paveldo vertybių sąvadą. Mokymų dalyviai ne tik teoriškai aptarė, bet ir praktiškai išbandė smagius grupinius žaidimus, kuriuos galima pritaikyti kuriant ir įgyvendinant edukacinius užsiėmimus bibliotekose.
Projektas, kvietęs universalios bibliotekininkų profesijos atstovus semtis profesinių žinių, baigėsi. Tokie mokymai yra itin svarbūs, kadangi nuolat besikeičianti visuomenė skatina keistis ir prisitaikyti prie naujų visuomenės poreikių, o įgytos žinios įkvepia bibliotekų darbuotojus įgyvendinti inovatyvias iniciatyvas ir prisidėti prie reikšmingų, reikalingų ir vertingų pokyčių bibliotekinėje ir kultūrinėje veikloje.