„Sodra“ perspėja apie sukčių siunčiamus elektroninius pranešimus, kuriuose raginama spausti aktyvias nuorodas ir sumokėti įmokas arba susigrąžinti permokas, deklaruoti pajamas. Nieko bendro su „Sodra“ šie pranešimai neturi.
„Įtartiną laišką gavę gyventojai jo tikrumą gali patikrinti keliais būdais. Bet kuris į elektroninį paštą atsiųstas pranešimas taip pat atsiduria ir asmeninėje „Sodros“ paskyroje gyventojui arba draudėjui. Taip pat kilus įtarimų galima su mūsų specialistais susisiekti tel. 1883 ir pasitikslinti. Kviečiame gyventojus būti budrius ir neskubėti atidaryti nuorodų“, – aiškino „Sodros“ valdybos Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Prie asmeninės paskyros gyventojui galima prisijungti naudojantis šia nuoroda - https://gyventojai.sodra.lt/ , o asmeninė paskyra draudėjui pasiekiama paspaudus šią nuorodą - https://draudejai.sodra.lt/. Prie paskyrų jungiamasi saugiu ryšiu, naudojantis elektroninio parašo, elektroninės bankininkystės priemonėmis.
„Sodra“ ragina gyventojus nepasitikėti sukčiais ir pastebėjus įtartiną informaciją ją pasitikrinti bei nedelsiant pranešti